10 Kasım 2008 Pazartesi

lovely :)

hayatıma 2 önemli şey girdi; bir tanesi diyet ürünlerin kola harici kısmına genelde kıl olsam ve reklamında ayna önünde belini ölçen o K şeklindeki karıdan nefret etsem de Kellogs K bar, diğeri ise NzK. NzK kendisi girmekle kalmayıp bir çok şeyin de girişine sebep oldu hemen. uzundur uzak kalınan alışveriş siteleri, yeni ayakkabı alma trickleri, nerde ucuz, nerde güzel, neler okunmuş, neler kaçırılmış filan.. hayatıma pırıltı soktu bi anda diyebilirim..alacak param olmasa da bakmak bile ruhuma iyi geliyor, manyakça biliyorum..ayrıca onun blog'una bakıp hayıflandım, öyle güzel, iç açıcı, eğlenceli ki, kendi blogumun iç dünyamı yansıtan bu karartıcı havasından sıkılıverdim..hatta onun o mis gibi kokular yayılan parfümlü sayfasından sonra (www.perfumemaniac.blogspot.com) kendime bir tane neden kitap sayfası yapmayayım ki dedim.. bunca kitap okudum, eskiden içlerinden cümleler söyleyip yardıran hafızam ile çalıntıları yakalamakta usta zihnim yaşlılık mıdır nedir, beni yarı yolda bırakmaya da başlamışken, şöyle eski okunmuşlardan bir bir elime alsam, hatırladıklarım, altını çizdiklerim, sevdiklerim, okunsun dediklerim filan, yazsam.. hatta bi tek ben yazmasam, toplu bi yazım alanı olsa ora isteyen olursa.. böle fikirler getirdi işte bana NzK.. bir de "lovely".. koktukça onu hatırlıyorum, çok akıllıcaymış :)))

mutlu etti çocuk beni gelir gelmez, ne güzel. saolsun..

2 yorum:

NazliK dedi ki...

Canım çocuk, ben de senin yazdıklarını senin sesinle okuyorum, evet esas olan da bu diye düşünüyorum. Bana yazdıklarını ilk okuttuğun gün geliyor aklıma hemencecik, kader sokak, evde temizlik var, güzel kadın olan, takıksın ya güzele, ortak noktalarımızı yakaladıkça şaşırdığımız, şaşırdıkça bağlandığımız o gün geliyor, o cumartesi günü. Cicitürkçülerin eve gelişi, bana mısır patlatman ve film, neydi sahi o film..Güzel şeyler hatırlatıyor bana senin yazman..Ne güzel hep yaz, hep mutlu ol:)

shadowboxer dedi ki...

kadının adı şerifeydi, filmin adı neredesin firuze (hepsini izleyememiştik..), cicitürkçüler gelmişti hakkaten, bir de yatak yorgan serdirmiştim sana :))

şimdi artık yeni evim var benim, buraya da bekleriz, mısır da patlatırım icap ederse :)