6 Mart 2009 Cuma

wanted

tuhaf bir tüketim alışkanlığım var.
tam anlamıyla tüketmek üzerine kurulu.
gerçekten bıkana, kendim de onunla tükenene dek tüketiyorum her ne ise o esnada ilgimi çeken.
danone çikolatalı puding, tereyağında donmuş mısır, kitap okumak, bara gitmek, dizi izlemek, örgü örmek, neyse.. abuk sabuk bişiler bulup kafamı ona takıyorum ve sonra bir anda pat diye "yemez/yapmaz" olana dek buna devam ediyorum. aslında bu listede kitap okumayı saymam büyük haksızlık elbette, hem kendime hem de kitaplara, çünkü neticede hiç bir zaman tam anlamıyla vazgeçmediğim alışkanlık olarak o duruyor. sigara içmekten bile sıkılıp bırakıyorum zaman zaman, sonra canım isterse yine içiyorum, tekrar bırakıyorum, bi tuhaf bu süreklilik arz etme/etmeme durumum..

neyse buaralar da sevgili ö.nün yaşantıma geç de olsa soktuğu "torrent" hadisesi sebebiyle aslında çok da yakını olmadığım sinema dünyasına bir yerinden daldım.. 2008den başlayayım dedim, kaçırdıklarımdan bakayım neler varmış..
ve başladım.
sex and the city movie'yi zaten sinemada izlemiştim elbette, ice age 2'yi de.. ama onların yerinin gönlümde ayrı olması sebebiyle derhal tekrar izledim.
sonra yenilere geçtim..

2008 yılına ait tuhaf bir film Wanted. İçerisinde Angelina Jolie olması benim için bir filmi adına sanına bakmaksızın izlenir yapıyor zaten. başka kim varmış, mevzu neymiş demeden, hemen diyorum, izleyelim. içten bir sevgi duyuyorum, enteresan, platonik hisler uzağımdadır ama Angelina sanırsın aileden biri.. çok uzattım lafı ama filmi zaten anlatmayacağım. imdb'den 6.9 puan almış, ben de en fazla 7 verirdim. sonu şaşırtıcı, kendisi çok aksiyonlu bol saçmalı, arada "yok anasının nikahı" sahneleri çok ama beni güldürdü o sahneler. angelina'nın arabayı yan yan kaydırırken kapıyı açıp wesley karakterini yanına bir oturtuşu var, (kucağına alıcak sandım ben ama almadı) bayıldım bayıldım..ha bir de, Angelina'nın mevcut dövmelerini de çok beğenirken, eklenmiş olanları da şahane buldum.

uzun süredir dizi izlemeye alışmış ve 50dk üzerindeki süreklilik arz eden görüntülere katlanamayan bünyem bunu da aştı ve kendini sinema dünyasına verdi şimdide. bakalım ne kadar sürecek..

Hiç yorum yok: