27 Mart 2009 Cuma

lustral


2 gündür gece gündüz, kesintisiz jehan barbur dinliyorum, "gidersen" beni alıyor, çoook uzaklara götürüp bırakıyor.

bugün 27-MART-2009, 28 yaşındayım ve bu sabah saçımdaki ilk beyaz teli buldum.
Açıkçası biraz şaşırdım.

bu akşam marmaris'e gidiyorum, bir haftadır bunun etkisi ile zor günler geçiriyorum, bu akşam bir nihayete erecek bu "bekleyiş". tam olarak neden korktuğumu bilmiyorum, gözümde tekrar tekrar direk onun sokağına gitmek, o sokağı bir başından bir başına araba ile geçmek, belki kapısının önünde biraz durmak canlanıyor, canım yanıyor. manyak olduğumu biliyorum. kimseden bununla ilgili bir şey duymaya ihtiyacım yok.


bel, boyun ve sırt ağrılarım sebebiyle gittiğim romotoloji uzmanı bana antidepresan yazdı, gülsem mi ağlasam mı bilmiyorum.

bir sene evvel olsa bu sabah nasıl hissederdim,
dün akşam nasıl?

bu akşam nasıl olurdum?
kim karşılardı beni?
ne yapardım?..

tanrım, ne çok özledim..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kim ki duk'un time isimli filminden bir kareyi hatırlattı bu fotoğraf bana. ya da yoksa zaten o mu?

medea