19 Şubat 2009 Perşembe

makyaj mı?

yapmıyorum makyaj ama özeniyorum. bir allığım var, tek bir tane. sanırım lise zamanı annemden çarptığım bir christian dior. kullanmadığım için hala sapasağlam duruyor, fazla eksilmemiş bile. en kullanmadığım makyaj malzemesi allık zaten..
ama yine kel alaka işler peşindeyim, allık beğendim kendime bi tane. napıcaksın o allığı diye sormaksızın hemde.. allığı uzaktan beğendim zaten, amacım kullanmak filan değil. hem kullanırsam ona bayılmamın sebebi olan kelebekler kaybolacak ve elimde lüzumsuz bir para verilmiş lüzumsuz bir allık kalacak, ve o durumda da tek "l" düşecek bana da "alık" kalacak. velhasılı kelam, allık pek güzel, guerlain xmas için kisskiss koleksiyonu yapmış, onun bir parçası. öyle sıradan bi allık değil yani, collectors item :)) bence annem eski allığını geri almalı, bana da bu allığı almalı. şahsi fikrim bu yönde yani..
kendisi bu muhteşem fikrime benim kadar mantıklı yaklaşmayıp, duygusal olarak "zaten benim allığımı almışsın, bana ne ulan senin kullanmayacağın allıktan?" diyebilir. ama bence haksız olur. çünkü allık çok güzel ve ben benim olmaması için hiç bi sebep göremiyorum..

3 yorum:

katresu7 dedi ki...

Canım;
Haklısın senin olmaması için hiçbir neden yok hemen alayım sana...
Eski olan bir zamanlar benim olanı da hatta geri almayayım :)))

kod adı:bb dedi ki...

ben de pek allık kullanmazdım,body shop'taki likit allığı görene kadar ::) görünümü ruj gibi ama yanaklara çok tatlı,doğal bir pembelik veriyor.tavsiye ederim ;)

shadowboxer dedi ki...

mesele allık değil, kelebekler ama :))

yine de biliyorum body shoptaki o söylediğini de. sıvı fondöten gibi sıvı allık da hiç fena fikir değil, sıvı ruj da seviyorum ben..sürmesem de bende olmalarını seviyorum, canım sürmek isterse diye, manyakça :))