9 Şubat 2009 Pazartesi

flu

Yıllar sonra Ajda Pekkan’ı kasıtlı dinliyorum. Sanırım “Hayatta her şey senin istediğin gibi olmuyor” dizesinin bu duruma etkisi büyük.. Ya da benim yaşlanıyor olmamın. Ya da onun yaşlanmıyor olmasının. Öte yandan bir de Ayşe Hatun Önal isimli kadının “Kalbe ben” diye bir şarkısını dinliyorum. Yani bir nine bir de manken abla var müzikal skalamın saçmalığına eklenen, ikisinden de memnunum diyebilirim.

Çok yakında (yarın akşam) kaptan olacağım. Ehil kaptan. Araba için almış olduğum ehliyet için vaktinde yapmış olduğum “Ehliyete biner gezerim artık” gerzek esprisine değişiklik olarak “Ehliyete biner denize açılırım artık” geliyor.. Ehliyetimi bikinimin kenarına sıkıştırıp açılırım yahut, o da olur..

Bikiniyle ya da tekneyle, bi açılasım var, kapanasım yok..

Bir hafta olsa, insansız, insan kokusu, insan sesi, insan siması olmadan, aynaya da bakmadan, hatta parlak yüzeylere yansıyacak kendi imgemden bile kaçarak, bir haftam olsa, bir iyi gelir ki..

Haftasonu İstanbul, tekne fuarı, ağız suyu akıtmaca aktivitesi..

Benjamin Button çok güzel olmuş, Issız Adam’a ağlayıp buna “Çok uzun filmmiş yahu” diyen neslin tükenmesini istiyorum. Onlar tükenmeden ben tükendim gerçi.. ne diyorduk, hayatta her şey senin istediğin gibi olmuyor.. Melodik arıza.

Büyük büyük cümleler, imalar, simgeler kullanarak demek istediğini anlatmalar, eski kelimeleri cümle içinde kullanmalar ( ah e. hep aklıma sen geliyorsun bu “cümle içinde kelime kullanmak üzere bir kenara ayırmalar”ı hatırlayınca, senin de hatıranı sikeyim o ayrı..) benden çok uzakta kaldı sanki. Anlamaya çalışmak çok zor değil mi? Neden herkes söylemek istediğini en kısa ve kolay yolla anlatmıyor ki dersem “edebi metinler” hocamın takunyasına maruz kalır mıyım?

“Hangi üniversitede okuyorsun?” diye soran genç adam, bana kısa süreli moral olduğundan, sana buradan teşekkür edeyim. Gerçi bu yaz “biz sizi 13 yaşında sanmıştık” diyen de çıkmıştı ama sanırım o zeka yaşımızdan söz ediyordu o sebeple oradan moral desteği alamadık..

Bu bir süre insansız kalma ihtimali Mart ayı içerisinde mümkün göründü, yani babamla gidicem ama o da insan sayılmaz(melek kendisi) o yüzden ufukta bir ışık var benim için şu anda.. Tüm ışığım da bundan ibaret zaten..

Hiç yorum yok: