30 Aralık 2008 Salı

eski yılın sonunu, yeni yılın başını..

okadar çekilmez buluyorum ki kendimi, neyseki bir fren mekanizmam var da beni engelliyor tüm söylemek istediklerimi söylemekten. ya da iyi ki bu sayfa var da söylemek istediklerimin hepsini söylüyorum, beğenen okuyor, beğenmeyen de sikime kadar..

yeni yıl kutlama manyaklığı ölesiye canımı sıkıyor,
"napıcaksın yarın akşam", "nereye gidiyosun yeni yılda?"..
yeni yılda da eski yılda olduğu gibi cehenneme gitmeyi düşünüyorum, nitekim orada yaşıyorum.
içimde taşıyorum demek daha doğru aslında o cehennemi.

böyle liseli kız depresyonundan çıkamamış, ergen çocuklar gibi hep şikayet eden, devamlı mutsuz bir profil çizmek istemiyorum, başkalarına değil, kendime çizmek istemiyorum bu profili çünkü beni bi tek ben dövebiliyorum zaten. lafımla dövüyorum kendimi bi bakıma o deli karının dediği gibi..

facebook'a "götünüze girsin yeni yıl" yazmak istiyorum, yazmıyorum, herkes çok mutlu. bu histeri dalgası gibi yayılan yeni bir yılın gelişine sevinci anlamak için çaba harcamıyor sayılmam, harcıyorum. ama bütün yıl benimle aynı ya da benzeri sıkıntıları yaşamış, gelen yılların da gidenlerden daha iyi olmadığı konusunda hem fikirlerimin bile yine de bu akşamı eğlenmek için götünü yırtarak geçirecek olması en basit tabiri ile "tuhaf" geliyor. aslında çok eğlenmek için kimsenin bi yerini yırtmasına gerek yok bunu da biliyorum, bu akşam herkes çok eğlenecek çünkü yeterli miktarda alkol ile ya eğlenirsin ya da eğlenmediğini hatırlamazsın ve her ikisi de aynı noktaya varır.

öf neyse, herkes bildiğini, canının istediğini yapsın. hep beraber eğlenilsin, coşulsun, içilsin, sıçılsın, kusulsun, yarın herkes bir gece önce ne yaptığını arayıp birbirine anlatsın. bu mecburi eğlence gecesinden muafiyetimi rica ediyorum. hem bu sene hem de bundan sonra her sene için..bana bulaşılmasın..

katılmak zorunda olduğum yemek organizasyonunda sıkıntı çıkarmadan eve varabilecek sabrı diliyorum noel babadan. kendisinden yeni talebim budur. eskisini yerine getirebilecek gibi durmuyor nitekim..

Hiç yorum yok: