29 Temmuz 2008 Salı

allah kahretsin böyle mafyayı..

güneşten, gölgeden, esen yellerden
bastığın toprağın her zerresinden
boynuna taktığın beyaz inciden
elinde tuttuğun gonca güllerden
sana selam verip geçen birinden
nebileyim işte kıskanıyorum

seni kendimden bile kıskanıyorum
kıskanıyorum, kıskanıyorum

kıskanmak aşkın kanununda var
gerçek seven kalbi bu duygu sarar
henüz üç yaşında bir kardeşim var
seni ondan bile kıskanıyorum

güller arasında gülden güzelsin
tanrı kullarının incisi sensin
görünme gözlere nazar değmesin
seni kem gözlerden kıskanıyorum
seni kendimden bile kıskanıyorum

söz ve müzik : hakkı bulut

(her gün bir başka şuursuzluk örneği ile dimağımı yerinden oynatan yurdum insanlarına buradan teşekkürü borç bilmeyip ne yapayım..
"seni kendimden bile kıskanıyorum" bir yana 3 yaşındaki kardeşinden kıskanabilen ve muhtemelen açıklama olarak buna "sevgi" diyecek olan yahut "ne bileyim işte kıskanıyorum" da diyebilecek olan insanların yaşadığı bu dünyadan yanıma uçağın kapısını açmak isteyen 2 kızı da alıp biraz hava almak üzere ayrılmak istiyorum lütfen.. bırakın.. i need some fresh air..)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Zafer senin zaferin eser senin eserin
Sevin ey zalim sevin bak bir erkek ağlıyor
Geceden ta sabaha resmine baka baka
Hayatında ilk defa bak bir erkek ağlıyor
Bak gözlerim doluyor
Bak yüreğim yanıyor
Bak bir erkek ağlıyor
Bak hayatında ilk defa
Bak bir erkek ağlıyor.

hiçbir erkeğin gözyaşı dökmediğine ve kendinin ilk olduğuna inanan ümit besen ile sevgilisini kendi gözyaşından bile kıskanan hakkı bulut ne de güzel dost olabilirler.

shadowboxer dedi ki...

ay olsalar da beraber sayko lover die şarkı yapsalar ne de süper olmaz mı?

Adsız dedi ki...

Webmaster cok tesekkurler...

Selamlar Burcu