18 Mayıs 2009 Pazartesi

of nazlı offf :(



hep senin yüzünden.
bakıyorum bloguna (http://www.perfumemaniac.blogspot.com olur kendisi) aklıma direk karpuz kabu
ğu düşürmek üzere binbir bubi tuzağı tadında..
hadi neyse parfüme senin gibi malı mülkü satıp paramı yatıracak denli bi tutkum yok ama bazen
öyle yerlerden yakalıyorsun ki beni..
maa
şım kaç liraydı, kredi kartı limitim neydi ve hatta allah verdi demeden alasım alasım alasım geliyor..

mesela: http://www.footshopping.com/
bu birkenstock denen gavur icadı terlikleri ne kadar klasik de olsa ben hiç sevmezdim, sevmedi
ğim gibi hediye gelse giymem gibi de bi tavrım vardı. lakin o “all other countries”den girip, dorian serisi ile karşılaşınca afalladım desem yeridir.

nası güzel desenler, nasıl da benim olmalılar :(((

ama şimdi lanet olası terliğe verirsek 68$ sonra ona bir de yol parası eklenip olursa sana 100$ deli derler sanki adama.. hani ne dediklerinin bi önemi yok ama, ay başında benim o terlikleri kendi kafama vurmak suretiyle kendimi akıllandırmam gerekebilir :( ve akıllanmama ihtimalim de çok yüksek tabi ;P

böyle emoticonlarla dolu yazı yazmak da nerden çıktı onu da bilmiyorum.. neyse.

Terlikler diyorum, şahane.. üç tane favorim var, üçünün de resmini koyuyorum ama misal fiyatı 10 dolar olsa 10 tane, 1 dolar olsa 100 tane alırdım..

İşte durum böyle. Pazartesinin olayı budur yani, internetten terlik bakıp nazlı’ya küfretmece :)





1 yorum:

NazliK dedi ki...

:):)Diyorum ya sana benim kendime ortak arayışım var kışkırtmanın tatlı dilli hali paylaşmak adına yapılıyor tüm bunlar. Düşmeee bu tuzaklara. Bakıp bakıp iç gerçirmek pek şahane lakin benim olmalı noktası oldukça tehlikeli. Neyse şimdi derin bir nefes çekip içimize yola deva ediyoruz, paraları cepte tutuyoruz. Çünkü daha parfüm almamız lazım çoook