9 Haziran 2008 Pazartesi

from g. to y. with love..

We met for a moment and then it's goodbye
but I just lived a lifetime with you in my mind
what would it be to live in your world
if you were my boy and I was your girl

it's crazy this spell you have me under
I know it can't be but I'll always wonder
what would my life be living in your arms
I feel I'll never know
and what would you say
if I were to stay
and just go your way

this is where you lose your mind
and just let your heart unwind
you're blind don't lose control
you're mine don't lose it all

we meet for a moment and then it's goodbye
but I just lived a lifetime with you in my mind
what would it be to live in your world
if you were my boy and i was your girl

it's crazy this spell you have me under
I know it can't be but I'll always wonder
what would my life be living in your arms
I feel I'll never know
and what would you say
if I were to stay
and just go your way

Could you fill in the blanks in my story
tell me what I'm missing what you could be for me
what would I find if I followed your path
all the things I long for that I've never had

it's crazy this spell you have me under
I know it can't be but I'll always wonder
what would my life be living in your arms
I feel I'll never know
and what would you say
if I were to stay
and just go your way

2 yorum:

Stuck on Rewind dedi ki...

herkes lanet okurken sen neden hala saygı duyuyosun ? Nasıl yapabiliyosun kalbimde hissettiğim şeyi olduğu gibi anlamayı? En çok hedef alınmış en çok zarar görmüş kişi olarak o oyunun içinde,nasıl oluyorda bir tek sen anlıyor ve hatırlıyorsun? nası beni bu kadar hissediyosun??

bunları hala merak ediyorum ben s. Bildiğim gün belki de bi anlamı kalmiycak geçmiş günlerin,yanyana düşüp kalkmamızın..
Bensin işte. Senim.
Bunu biliyoruz ama yine de gizemini koruyor anlaşılmazlık..

Karar verdim bundan sonra seni soranlara S. bir fenomendir dostum diycem.Bilirsin herkes dostumdur benim ;)

shadowboxer dedi ki...

herkes lanet okurken benim saygı duyduğum şeyin adı bile artık insanların ne olduğunu unuttukları bir şey çünkü.

gerçek dedikleri şeyler bizim gerçek olduğuna inandıklarımızdan farklı çünkü.

senin gözlerin nadir zamanlarda o "gerçek gerçek" parlamasına kavuştuğunda ben onu görebilecek kadar uzun zamandır bakmış, ve artık gördüğünde tanıyacak kıvama ulaşmış oldum çünkü.

o oyun, oynayanlar arasında en çok senin ve bu durumda en çok benim canımı acıttı evet. beni hedef aldığı zamanlardan ziyade seni hedef aldığı zamanlarda acıttı. ben tamamen dışarısında (belki senin hayatının bile dışarısında) kalsaydım ve senin mutlu olduğunu bilseydim, bana gene de gerçekten yeterdi çünkü.

gördüklerim sadece kötü zamanlar değildi, seni mutlu da gördüm, hem de nasıl mutlu.. tutunabildiğini, şimdi olduğu gibi değil, yalandan bir tutunma değil, gerçekten tutunduğunu ilk kez gördüm. ve buna saygı duymak zorundayım..

düşeriz, kalkarız, kanarız, kabuk tutarız, kabuk yolarız, dalgamıza bakarız..

nasolsa yanyanayız.

tek kişilik dev kadrolarımızla, sahnedeyiz ve show must go on..