2 Temmuz 2007 Pazartesi

kaç kollu bir deviz?

Senden bu saatten sonra süper kahraman olmaz
Ama üzülme
Biliyorsun düşlerimde bindiğim
Sabun köpüğünden balonlarla
Bir takım pembeler ve sarılar içinde
Kırmızı ve siyah içinde
Yeşiller ve morlar içinde
Ama en çok morlar içinde
Gezindiğim tüm şehirlerde
Seni de alıyorum yanıma
Patlamayan balonlarla
En çok geceleri nedense
Geziyoruz
İnsanların üzerinden şehirlerin üzerinden
Hava kirliliklerinin
Gürültü kirliliklerinin
İnsan kirliliklerinin üzerinden geçiyoruz
En çok seni seviyorum uğultular kulaklarımdan uzaklaşırken
En çok sana bakıyorum, gözlerinin kahverengisinde ben varım
O parıltıyı tanıyorum
Ve bira şişelerinin üzerinden
Eskiden kalma bir alışkanlıkla
Kağıtlarını söküyoruz
Birbirimizi alkol komalarına sokup çıkarıyoruz
Sağlık koşusuna çıkmış insanların ayaklarının dibinde
En dipte belki de ama hala dibe ilerlemeye çalışarak nedense
Tatmin olmaz bir devrilme isteği ile
Ve devrilememeye inat
Hayatta en büyük çabamızı
Biraz olsun huzur için harcıyoruz
Huzur ki en huzurlu olduğumuz zamanda
Hemen kendisini terk etme isteği uyandıracak kadar sıkıcı
Ve olmadığında uğrunda sokaklarda dönüp durduğumuz
Tüm müziklerin sesini sonuna kadar açmamıza
Her birini defalarca dinlememize
Ve söylememize
Bağırarak ve zaman zaman kendi sesimizden korkarak
Ama yine de bağırarak
Bu da demek oluyorki
Hala sesimizi duyurmaya çalışarak
Ve duyurabileceğimizi umarak
Bu da demek oluyorki
Hala salak, hala salak
Şarkılar söylüyoruz
Sabaha karşılardan gelmişiz, güneşin doğuşuna doğru giderken
Hala salak salak şarkı söylüyoruz
Sorsalar mutlu musun diye
İnan ne derim bilmiyorum
Pelerin almaya gidiyorduk
Kaybolduk desem
İnanırlar mı bize?
Biz tam kaç cüceyiz
Kaç kişiydik ozaman bak kaç kişi kaldı şimdi
Kaç kollu bir dev iz?

Hiç yorum yok: