7 Eylül 2011 Çarşamba

tam olarak ne yapacağımı bilemez bir kıvamdayım, içim sıkılıyor.
vicdan içimden söküp atmak istediğim bir histir a dostlar. gerçekten vicdansız, hain yani dışarıdan bana bakanların "domuz gibisin" demesine yaraşır bir şekilde en az bir domuz kadar domuz gibi olabilmek istiyorum. en sonunda olacağıma da inanıyorum, yapıcam bunu. şu kalbimi biraz daha siksinler ondan sonra kesin her şey yoluna girecek.

annemin beni, dünyayı bana daha da dar etmek için dünyaya getirmemiş olduğuna bütün iyi niyetim ile inanmak istiyorum ki kendi beyanını esas alırsak aslında yaşamayı benim için kolaylaştırmaya çalışıyor. peki ozaman şimdi benim içim neden bu kadar sıkılıyor? yağlanıp götüne girsem fayda etmeyecek bir aileye sahip olmak bir tek benim sorunum değil, yıllardır benzeri mağdurlar var etrafta, kör değilim ama bu hafifletici bir etken olmuyor. ne yapsam olmuyor diye bağırasım var ama hayvan gibi öksürüyorum ve sesim kısık. içimden bağırıyorum bende.

aha bak huzurum püf diye uçtu gitti, bu sıkıntı da böyle kalır şimdi içimde, hep böyle olmuyor mu zaten? benim bir suçum olmadığından emin olmama, hatta bir kaç gün öncesine kadar deli gibi sinirli olmama rağmen şimdi sinirim geçti ve aslında ne boş bişey için kavga ettik diye kendimi yiyorum, o ise olanca umursamazlığı ile hala bana it gibi davranıyor. peki ben benim için çekilmemiş olan vicdan azabını hem anama hem babama neden hissediyorum? kalbimi sikeyim a dostlar diyerek kendimi tekrar etmemi mazur görün, maruz kalın veya, veya bu konuyu burda kapatabiliriz isterseniz.

2012 yılında kıyametin kopacağına inanan insanlardan biriyim. maya takvimi ya da herhangi bir örgüt ile bağlantısı yok bu inancımın, sadece haberleri izleyerek vardım bu kanaate. kıyamet diye bir şey olmayabilir, belki böyle paket lastiği gibi gerile gerile çaat diye kopmaya da bilir ama elbet bu dünya da kendi pisliğinden arınmak için şöööyle bir gerinip bizi tükürecektir. insanlığın gittikçe balgama benzemekte olduğunu fark etmediğinizi söylemeyin. ve bence çok az kaldı. biraz daha çabuk olsa daha iyi bile olur.

Hiç yorum yok: