2 Haziran 2011 Perşembe

biri bana gelsin, sen de kimsin?

Havaların bir türlü ısınamadığından, küresel ısınmanın gerçekleşmek bilmediğinden, tropikal iklime geçtiğimizden, sürekli yağmur yağdığından, bunun ne biçim hava olduğundan bahsetmeyen, yazmayan, konuşmayan kaldı mı? Her gün aynı şeyleri duymaktan hava haricinde bıkmayan kaldı mı peki?
Peki benim gibi bunca yıl sonra becerip Marmaris'e taşınmış olsanız ve Haziran 2 itibariyle hala denize girememiş ve gün aşırı şimşeğe maruz kalsanız ne bok yiyeceksiniz? Beterin beteri var.. Ankara zaten boktan bir yerdi, yağmur yağıyor diye sızlanmanın ne manası var ki?

6 yorum:

Selim Isik dedi ki...

vay bee, başardın mı sonunda?

G dedi ki...

:) Hayıflanma derim. Yaz bi gelsin bu sefer İstanbul'da Ankara'da falan oturanlara el sallarsın denizden:)

shadowboxer dedi ki...

Başardımmmm :) Hahahahahaha :)

shadowboxer dedi ki...

kanka sen de gel, beraber sallayalım kollarımızda derman olursa :)

Selim Isik dedi ki...

biliyorsun ben zaten neden ve nasıl başaramadığını anlamıyordum. Anlatsana hikayeyi.

Deli Kızın Sihirli Sandığı dedi ki...

Evet Marmaris'te bunlara maruz kalman da onca zaman sonra senin şanssızlığın olsa gerek : )